Al Centre Europeu de Barcelona organitzem nombroses excursions per Catalunya, i també molt sovint pel Sud de França, l’Aragó i País Valencià. Aquestes excursions culturals d’un dia de durada són una experiència única per descobrir les comarques i pobles singulars de Catalunya, així com tot l’art, la història, les tradicions i llegendes que conformen un patrimoni cultural únic al món.
Les excursions es realitzen en grup, i són dinamiques i de perfil actiu. Sempre es fan rutes i passejades als indrets que es visiten, i també sovint picnics a l’aire lliure. Això fomenta un agradable ambient d’amistat i cultura.
Totes les nostres excursions culturals estan acompanyades pels nostres Guies i Professors especialitzats en matèries com història, geografia, art, arquitectura i biologia. D’aquesta forma les visites són realment interessants i són una bona ocasió per aprendre una infinitat de curiositats sobre Catalunya. Tots els participants valoren l’alta qualitat de l’organització i les explicacions.
Si estàs interessat en aprofondir el teu coneixement sobre les principals corrents artístiques com l’art romànic, el modernisme o el noucentisme, entre d’altres… conèixer la història i tradicions de Catalunya, o simplement gaudir del plaer de la cultura i sortir els caps de setmana, et convidem a participar en aquestes interessants excursions culturals.
Tot al llarg de l’any proposem una àmplia varietat de sortides. Es visiten totes les comarques, i en especial aquelles més singulars com, per exemple, La Cerdanya, La Segarra, el Ripollès, els Pallars, el Moianès, el Priorat, la Terra Alta, l’Empordà, etc … Es tracta de llocs i pobles molt pintorescs, prop de Barcelona, que val molt la pena conèixer i descobrir. També ens agrada gaudir de les festes i tradicions pròpies de cada poble i comarca. Es tracta de festes populars molt arrelades en la cultura local, i que val la pena viure. Per exemple, és habitual que anem a la festa de la Castanya; a Girona, Temps de flors, o la baixada de torxes a Sant Joan al Pallars, entre moltes altres …!
Les excursions es realitzen els dies festius i diumenges, i la seva durada pot ser d’un dia o mig dia. Organitzem els desplaçaments en confortables autocars, d’una companyia de confiança amb la qual treballem des de fa anys.
Et convidem a consultar les properes excursions culturals. Vine i Participa!
Al Centre gaudiràs d'una àmplia varietat d'activitats culturals, i compartiràs amb altres persones la teva afició a fer excursions, sortir els caps de setmana, la cultura i la natura.