Dijous 18 maig 2023 – 8 h – Excursió Cultural
Avui anirem a la ciutat de Girona, ja que aquests dies se celebra la tradicional Festa de les Flors. Aprofitarem per anar-hi en un dia feiner entre setmana i així evitar les aglomeracions dels dies festius. Val la pena voltar pel barri antic amb els patis i jardins interiors plens de flors i colors. Farem un passeig pels voltants de la Catedral, el Call Jueu, el carrer de la Força, Sant Pere de Galligants, les muralles, les típiques cases penjades sobre el riu Onyar … Girona en Temps de Flors, sempre deixa en aquests dies un record inoblidable.
Tot seguit, al migdia, ens desplaçarem a Sant Feliu de Guíxols on tindrem temps lliure per gaudir dels paisatges mediterranis i dinar pels voltants del seu pintoresc passeig maritim i el port de pescadors, una de les zones més singulars i atractives del Baix Empordà i la Costa Brava. Al capvespre retornarem a Barcelona, amb arribada a les 20h aprox.
NOTA: Al migdia temps lliure a Sant Feliu de Guíxols per dinar, passejar, … etc. Pots portar el dinar de picnic o reservar algun restaurant de la població.