Tornar Reservar
PDF
Marxa Nòrdica per Montjuïc

Caminem per la muntanya de Montjuïc -09/05/23 -18h

Marxa Nòrdica de tarda pel Parc de Montjuïc amb grans panoràmiques de Barcelona

Caminem per la muntanya de Montjuïc -09/05/23 -18h

Caminem per la muntanya de Montjuïc -09/05/23 -18h

Marxa Nòrdica de tarda pel Parc de Montjuïc amb grans panoràmiques de Barcelona
Excursions Marxa Nòrdica
Marxa Nòrdica
Activitat Club Cultural. No ets soci?
  • image description Dates del viatge

    Dimarts, 09 maig 2023

  • image description Durada

    Tarda

  • image description Hora de sortida

    18:00

  • image description Transport

    Metro | A peu

  • image description Ocupació

    Inscripcions obertes

  • image description Lloc de trobada

    Ens trobarem a la porta de l’hotel Plaza, que es troba a la Plaça d’Espanya. Podeu arribar a peu o amb el Metro L1/L3/L8 i línies FGC – Espanya.

  • image description Què trobarem

    Us proposem una interessant caminada per l'emblemàtica muntanya de Montjuïc, aprofitant per contemplar les boniques panoràmiques de la ciutat de Barcelona.

Resum del viatge

Programa Activitats Culturals | Excursions Marxa Nòrdica

Tarda

Marxa Nòrdica per Montjuïc
Programa Activitats Culturals | Excursions Marxa Nòrdica | Activitat Club Cultural.

Caminem per la muntanya de Montjuïc -09/05/23 -18h

Marxa Nòrdica de tarda pel Parc de Montjuïc amb grans panoràmiques de Barcelona

Us proposem una interessant caminada per l'emblemàtica muntanya de Montjuïc, aprofitant per contemplar les boniques panoràmiques de la ciutat de Barcelona.

Lloc de trobada:

Ens trobarem a la porta de l’hotel Plaza, que es troba a la Plaça d’Espanya. Podeu arribar a peu o amb el Metro L1/L3/L8 i línies FGC – Espanya.

  • Dia de sortida

    Dimarts, 09 maig 2023
  • Hora de sortida

    18:00
  • Transport

    Metro | A peu
  • Preu socis

    Gratuïta per socis
Destacats de l'Activitat
Itinerari
Preu i condicions
Info pràctica
Horaris i Punt de Trobada
Dades tècniques
Altres dates

Animat i vine amb nosaltres a participar en una agradable passejada de tarda per l’emblemàtica muntanya de Montjuïc. Pujarem i baixarem la muntanya fent Marxa Nòrdica mentre contemplem les boniques panoràmiques de la ciutat de Barcelona. T’esperem en aquesta propera sortida!

 

No t’oblidis de donar un cop d’ull a les altres pestanyes per estar ben preparat per aquesta sortida i llegir les dades tècniques!

 

Marxa Nòrdica per Montjuïc

Pugem i caminem per la muntanya de Montjuïc

 

Descripció: En aquesta sortida es farà una ruta curta per la mítica muntanya barcelonina de Montjuïc. On es podrà contemplar de meravelloses panoràmiques de la ciutat i el mar Mediterrani. Des del punt de trobada envoltarem la plaça d’Espanya per passar al costat de les Torres Venecianes, per seguidament enfilar-nos a la pujada de la muntanya i passejades pels diversos camins amb vegetació i deixar a sota la ciutat.

El terreny per on anem és idoni per pràctica la Marxa Nòrdica, ample per poder perfeccionar la tècnica mentre gaudeixes de bona companyia d’amics. Ruta amb escales i terreny majoritàriament d’asfalt. Pujada una mica pronunciada.


Itinerari: Plaça d’Espanya – Muntanya de Montjuïc – Fonts de Montjuïc


Dades tècniques:

  • Ruta Circular
  • Longitud total: 4 km
  • Desnivells: +93m/-62m
  • Tipus de camí: Pista, camí sorrenc.
  • Durada total (sense parades): 1h
  • Nivell d’exigència: ◉◉◎◎◎ (baix-moderat)
    • Nivell esforç: ◉◉◎◎◎ (baix-moderat)
    • Nivell dificultat: ◉◎◎◎◎ (baix)
Detalls del preu
El preu inclou
  • Organització, Explicacions i Guiatge pels Professors i Instructors de Marxa Nòrdica del Centre Europeu.
  • Assessorament sobre la millora de la tècnica de marxa nòrdica durant la ruta.
  • Assegurança bàsica d’accidents i assistència sanitària.

El preu NO inclou
  • Els bastons de marxa nòrdica (són obligatoris portar-los pel vostre compte)
Condicions Generals

Les condicions són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats daquesta informació i dels programes detallats i normatives de cada viatge o sortida. que podeu consultar en aquest enllaç totes les Condicions Generals de Reserva.

Mètode de Pagament

Per poder garantir la plaça, un cop confirmada la reserva, cal fer després el pagament corresponent de l’excursió o sortida o la bestreta d’un viatge. No es poden guardar places d’excursions i viatges, si no s’ha fet el pagament corresponent.

 

A les Excursions d’1 dia amb autocar, una vegada efectuada la inscripció i confirmada, es procedirà, a continuació, a pagar la totalitat de l’import de l’excursió en un termini màxim de 4 dies. Aquest import sempre haurà d’estar pagat abans de la sortida.

 

Als Viatges de 2 o més dies de durada, que inclouen hotels, cal fer una bestreta o pagament a compte de la reserva (que s’indica a cada programa) també en el termini màxim de 4 dies després de la inscripció. La resta del pagament s’ha de fer, com a màxim, fins a 30 dies abans de la sortida, o en la data límit indicada a cada programa. Les places reservades i no pagades en els terminis indicats podrien ser anul·lades.

Assegurança de Viatge

Assegurança d’Accidents i Assistència Sanitària Bàsica durant les Activitats i Excursions d’un dia.

En totes les nostres activitats i excursions d’un dia de durada, hem inclòs en el preu una assegurança que cobreix l’assistència sanitària bàsica a causa d’accidents, el rescat, i altres possibles incidències produïdes durant el dia d’excursió. Aquesta assegurança no cobreix el transport de retorn a casa un cop s’ha rebut l’alta. Els trasllats solen ser assumits per mútues privades, assegurances personals, o en el seu defecte han de ser costejats pels participants. Recomanem que consultis la teva mútua privada per aquests casos.

 

T’informem també que el nostre equip de guies està format per oferir acompanyament i segueix el nostre protocol d’actuació en cas d’incidència (Avís immediat al 112), un cop el participant ha estat atès pels serveis d’assistència, el Guia, valorant-ne el cas, retornarà amb el grup per continuar l’activitat.

 

Per informacions sobre les Assegurances de Viatge (+2 dies), fes clic aquí 

Equip/Material

  • Bastons de Marxa Nòrdica (Obligatori): portar el protector de puntes de goma (asfalt/carrer) pels trams de camí de ronda.
  • Calçat específic de muntanya: de canya baixa, apte per fer travesses per la muntanya i amb sola antilliscant.
  • Roba còmode (samarreta i pantaló de trekking o esportiu)
  • Roba d’abric/impermeable: polar o jaqueta, s’aconsella seguir la regla de les tres capes per facilitar el control de la temperatura corporal (samarreta + polar + jaqueta/impermeable)
  • Ulleres de sol i barret
  • Motxilla i protector solar
  • Llanterna frontal de cap per dies que es facin foscos a partir de les 6 de la tarda.

Hidratació: mínim de 1.5l d’aigua, imprescindible sobretot en un dia caloros.

Alimentació: 

  • Pica-pica energètic per si cal un reforç durant la caminada
  • En cap cas presentar-se en dejú.

Nota: Es important que totes les persones portin el material i calçat adequat per a participar en l’activitat de Marxa Nòrdica. Per raons de seguretat i a fí de garantir la bona marxa de la sortida els guies podran no acceptar a persones a l’excursió si constaten que no porten el material adequat. Tanmateix és obligatori que cadascú dugui els seus propis bastons específics de marxa nòrdica.

Ens trobarem tots a la porta de l’hotel Plaza, que es troba a la Plaça d’Espanya. Podeu arribar a peu o amb les línies de metro a la parada “Espanya” amb les línies L1/L3/L8 i línies FGC.

Dades tècniques:

  • Ruta Circular
  • Longitud total: 4 km
  • Desnivells: +93m/-62m
  • Tipus de camí: Pista, camí sorrenc.
  • Durada total (sense parades): 1h
  • Nivell d’exigència: ◉◉◎◎◎ (baix-moderat)
    • Nivell esforç: ◉◉◎◎◎ (baix-moderat)
    • Nivell dificultat: ◉◎◎◎◎ (baix)