Tornar Reservar
PDF

Creuer per les Illes Medes – Pals – Costa Brava – 17/06/23 – 8h

Els paisatges mediterranis de L'Estartit i el poble medieval de Pals a L'Empordà

Creuer per les Illes Medes – Pals – Costa Brava – 17/06/23 – 8h

Creuer per les Illes Medes – Pals – Costa Brava – 17/06/23 – 8h

Els paisatges mediterranis de L'Estartit i el poble medieval de Pals a L'Empordà
Excursions Culturals
Història Paisatges
Activitat Club Cultural. No ets soci?
  • image description Dates del viatge

    Dissabte, 17 juny 2023

  • image description Durada

    1 dia

  • image description Hora de sortida

    08:00

  • image description Transport

    Autocar | Vaixell

  • image description Idioma

    Català

  • image description Preu socis

    32€

  • image description No socis

    +12€

  • image description Ocupació

    Inscripcions obertes

  • image description Lloc de trobada

    Sortida en autocar des del Centre Europeu (Diagonal – Muntaner) amb les parades habituals.

  • image description Què trobarem

    A l’Estartit agafarem el vaixell que ens acostarà als paisatges mariners del Montgrí, les Illes Medes i la Roca Foradada, en un bonic viatge marítim per la Mediterrània.

Resum del viatge

Programa Activitats Culturals | Excursions Culturals

1 dia

Programa Activitats Culturals | Excursions Culturals | Activitat Club Cultural.

Creuer per les Illes Medes – Pals – Costa Brava – 17/06/23 – 8h

Els paisatges mediterranis de L'Estartit i el poble medieval de Pals a L'Empordà

A l’Estartit agafarem el vaixell que ens acostarà als paisatges mariners del Montgrí, les Illes Medes i la Roca Foradada, en un bonic viatge marítim per la Mediterrània.

Lloc de trobada:

Sortida en autocar des del Centre Europeu (Diagonal – Muntaner) amb les parades habituals.

  • Dia de sortida

    Dissabte, 17 juny 2023
  • Hora de sortida

    08:00
  • Transport

    Autocar | Vaixell
  • Preu socis

    32€
Destacats de l'Activitat
Itinerari i visites
Preu i condicions
Info pràctica
Horaris i Punt de Trobada
Dades tècniques
Altres dates

Una agradable passejada en vaixell per la costa de l’Empordà i la reserva natural de les Illes Medes, i a la tarda veurem Pals, un dels pobles més bonics de Catalunya.

Descripció: Ens dirigirem cap a la població de Torroella de Montgrí i des del port de L’Estartit farem una travessia marítima per la Reserva Natural de les Illes Medes. Aquest petit creuer marítim inclou un trajecte per la costa de l’espectacular Massís del Montgrí, tot vorejant i rodejant les Illes Medes amb boniques panoràmiques. Podrem gaudir de la riquesa d’aquest arxipèlag considerat un dels espais naturals més importants de la Mediterrània.

 

I a la tarda ens acostarem al bonic poble medieval de Pals. Aquest típic poblet de l’Empordà ha conservat els seus carrers, placetes i racons històrics amb un fort regust medieval. Ressalten les pintoresques cases de pedra, la Torre de les Hores i les antigues muralles. Desprès d’aquesta atractiva visita cultural, al capvespre retorn per l’autopista a Barcelona, amb arribada prevista a les 20h aprox. Un atractiu dia a les terres de L’Empordà i la Costa Brava !


  • NOTES:
    • Al migdia temps lliure a L’Estartit per dinar, passejar, estar a la platja, … etc.
    • Vaixell: uns 15 € aprox. (Pagament directe al lloc). En cas de mal temps, vent fort o temporal marítim es farien visites alternatives en l’autocar.

 

excursió cultural a roca foradada - illes medes
pals - torre de les hores
Detalls del preu
El preu inclou
  • Organització, Explicacions i Guiatge pels Professors del Centre Europeu.
  • Transport en Autocar.
  • Assegurança d’Accidents i Assistència Sanitària Bàsica.

 


El preu NO inclou
  • Creuer per les Illes Medes uns 15 € aprox. Pagament el dia de l’excursió al lloc.
  • Dinar lliure a L’Estartit.
Condicions Generals

Les condicions són les reglamentàriament vigents segons la normativa de viatges combinats de la Generalitat de Catalunya. La inscripció, ja sigui personal, per internet, per telèfon o per altres mitjans, implica la plena acceptació de tots i cadascun dels apartats daquesta informació i dels programes detallats i normatives de cada viatge o sortida. que podeu consultar en aquest enllaç totes les Condicions Generals de Reserva.

Mètode de Pagament

Per poder garantir la plaça, un cop confirmada la reserva, cal fer després el pagament corresponent de l’excursió o sortida o la bestreta d’un viatge. No es poden guardar places d’excursions i viatges, si no s’ha fet el pagament corresponent.

 

A les Excursions d’1 dia amb autocar, una vegada efectuada la inscripció i confirmada, es procedirà, a continuació, a pagar la totalitat de l’import de l’excursió en un termini màxim de 4 dies. Aquest import sempre haurà d’estar pagat abans de la sortida.

 

Als Viatges de 2 o més dies de durada, que inclouen hotels, cal fer una bestreta o pagament a compte de la reserva (que s’indica a cada programa) també en el termini màxim de 4 dies després de la inscripció. La resta del pagament s’ha de fer, com a màxim, fins a 30 dies abans de la sortida, o en la data límit indicada a cada programa. Les places reservades i no pagades en els terminis indicats podrien ser anul·lades.

Assegurança de Viatge

Assegurança d’Accidents i Assistència Sanitària Bàsica durant les Activitats i Excursions d’un dia.

En totes les nostres activitats i excursions d’un dia de durada, hem inclòs en el preu una assegurança que cobreix l’assistència sanitària bàsica a causa d’accidents, el rescat, i altres possibles incidències produïdes durant el dia d’excursió. Aquesta assegurança no cobreix el transport de retorn a casa un cop s’ha rebut l’alta. Els trasllats solen ser assumits per mútues privades, assegurances personals, o en el seu defecte han de ser costejats pels participants. Recomanem que consultis la teva mútua privada per aquests casos.

 

T’informem també que el nostre equip de guies està format per oferir acompanyament i segueix el nostre protocol d’actuació en cas d’incidència (Avís immediat al 112), un cop el participant ha estat atès pels serveis d’assistència, el Guia, valorant-ne el cas, retornarà amb el grup per continuar l’activitat.

 

Per informacions sobre les Assegurances de Viatge (+2 dies), fes clic aquí 

En les sortides, excursions i activitats que realitzem establim unes mesures de seguretat:

    • -Seguir en tot moment les indicacions i normatives dels Guies i Professors durant el transcurs de l’activitat.
    • -Per respecte a tots els participants, es demana la màxima puntualitat en els punts de sortida i parades durant les visites.
    • -A totes les sortides cal dur un calçat esportiu i antilliscant per evitar caigudes i relliscades en paviments inestables, irregulars o humits.

 

 

Sortida en autocar des de Muntaner-Diagonal amb les parades habituals.